| All in All este un program de calcul salarial care automatizeaza activitatea de calcul al salariilor angajatilor si obtinerea rapoartelor de salarizare, conceput pentru rezolvarea problemelor de calcul salarial indiferent de tipul de activitate: societati comerciale, bugetare sau fundatii si numarul de angajati/colaboratori ai unei firme. Aplicatia este accesibila, având o interfata prietenoasa si usor de utilizat, realizata conform cerintelor legislatiei românesti, flexibila la schimbari legislative.
 
 Interfata principala a aplicatiei Cu ajutorul programului aveti la dispozitie:
 
                                                                                calculul salariilor: angajati (societati comerciale/bugetare, angajati la al doilea loc de munca), colaboratori;
                                                                                calcul sporuri (vechime, ore suplimentare, toxicitate, noapte, indemnizatie conducere, alte sporuri), calcul prime; 
retineri (calcul CAR / rate / penalitati); 
calcul concedii de odihna/ medicale, concedii de maternitate/ ingrijire copil / ajutor social;
diverse variante de state de plata sau fluturasi pentru angajati; 
centralizatoare state de plata si avansuri pentru angajati;
declaratii: asigurari sanatate, somaj, CAS si salvare pe discheta.
tiparirea situatiei cu personalul incadrat, cu cei plecati sau proaspat angajatiliste  carduri pentru banci cu salvare pe dischetaliste  tichete de masa si gestiunea acestoraliste  si centralizatoare delegatiifise  salariati cu orice tip de informatie specifica acestora    Aplicatia  este extrem de flexibila, complexa sub aspectul rezultatelor si rezolva automat  o mare varietate de probleme legate de salarizare si  resurse umane.Toti coeficientii şi formulele  de calcul se pot modifica fara interventia firmei producatoare, aplicatia fiind  realizata pentru  independenta totala.  (Tot ce se modifica prin lege poate fi rezolvat extrem de comod de beneficiar.) Aplicatia  realizeaza automat urmatoarele rapoarte: state de salarii, fluturaşi, liste de  avans, liste de banca, centralizatoare de salarii, fise salariati, tine  evidenta cartilor de munca in timp real, permite stabilirea premiilor  trimestriale, anuale si alte tipuri de premii, permite calculul concediilor  medicale si ale altor intreruperi temporare de munca, realizeaza automat  fisierele de CAS, Somaj, CASS şi FISE FISCALE (fiind perfect compatibila  cu cerintele Administratiei Financiare),  liste si centralizatoare de tichete de masa, calcul si centralizare delegatii  de deplasare etc.
 
 Monitorizare cheltuieli de personal - M.C.P.
 Acest modul se poate adauga la aplicatia de salarizare si contabilitate  bugetara putand realiza automat urmatoarele: declaratii monitorizare cheltuieli  de personal, transfer automat al ordinelor de plata viramente in aplicatia de  salarizare, exportul automat al monitorizarilor cheltuielilor de personal in  programul de M.F.P. si alte registre specifice monitorizarii de personal.
 Ordine de plată - OP
 Modul de generare si export automat ordine de plata – genereaza din  state si situatii recapitulative, ordinele de plata pentru viramente si  retineri salariale
 
 Captura ecran - Crearea multiplelor unitati, selectarea unitatilor   
                                                                                Prezentarea modului principal al aplicatiei
                                                                                   
                                                                                Introducere / Operarea datelor
                                                                                  |