All in All este un program de calcul salarial care automatizeaza activitatea de calcul al salariilor angajatilor si obtinerea rapoartelor de salarizare, conceput pentru rezolvarea problemelor de calcul salarial indiferent de tipul de activitate: societati comerciale, bugetare sau fundatii si numarul de angajati/colaboratori ai unei firme.
Aplicatia este accesibila, având o interfata prietenoasa si usor de utilizat, realizata conform cerintelor legislatiei românesti, flexibila la schimbari legislative.
Interfata principala a aplicatiei
Cu ajutorul programului aveti la dispozitie:
- calculul salariilor: angajati (societati comerciale/bugetare, angajati la al doilea loc de munca), colaboratori;
- calcul sporuri (vechime, ore suplimentare, toxicitate, noapte, indemnizatie conducere, alte sporuri), calcul prime;
- retineri (calcul CAR / rate / penalitati);
- calcul concedii de odihna/ medicale, concedii de maternitate/ ingrijire copil / ajutor social;
- diverse variante de state de plata sau fluturasi pentru angajati;
- centralizatoare state de plata si avansuri pentru angajati;
- declaratii: asigurari sanatate, somaj, CAS si salvare pe discheta.
- tiparirea situatiei cu personalul incadrat, cu cei plecati sau proaspat angajati
- liste carduri pentru banci cu salvare pe discheta
- liste tichete de masa si gestiunea acestora
- liste si centralizatoare delegatii
- fise salariati cu orice tip de informatie specifica acestora
Aplicatia este extrem de flexibila, complexa sub aspectul rezultatelor si rezolva automat o mare varietate de probleme legate de salarizare si resurse umane.Toti coeficientii şi formulele de calcul se pot modifica fara interventia firmei producatoare, aplicatia fiind realizata pentru independenta totala. (Tot ce se modifica prin lege poate fi rezolvat extrem de comod de beneficiar.)
Aplicatia realizeaza automat urmatoarele rapoarte: state de salarii, fluturaşi, liste de avans, liste de banca, centralizatoare de salarii, fise salariati, tine evidenta cartilor de munca in timp real, permite stabilirea premiilor trimestriale, anuale si alte tipuri de premii, permite calculul concediilor medicale si ale altor intreruperi temporare de munca, realizeaza automat fisierele de CAS, Somaj, CASS şi FISE FISCALE (fiind perfect compatibila cu cerintele Administratiei Financiare), liste si centralizatoare de tichete de masa, calcul si centralizare delegatii de deplasare etc.
Monitorizare cheltuieli de personal - M.C.P.
Acest modul se poate adauga la aplicatia de salarizare si contabilitate bugetara putand realiza automat urmatoarele: declaratii monitorizare cheltuieli de personal, transfer automat al ordinelor de plata viramente in aplicatia de salarizare, exportul automat al monitorizarilor cheltuielilor de personal in programul de M.F.P. si alte registre specifice monitorizarii de personal.
Ordine de plată - OP
Modul de generare si export automat ordine de plata – genereaza din state si situatii recapitulative, ordinele de plata pentru viramente si retineri salariale
Captura ecran - Crearea multiplelor unitati, selectarea unitatilor
Prezentarea modului principal al aplicatiei
Introducere / Operarea datelor
|