-
permite definirea unui program / subprogram de activităţi
(proiecte);
-
permite gestionarea financiară a proiectelor şi a
subcontractorilor acestora;
-
permite gestiunea tranzacţiilor plăţilor pentru proiecte;
-
permite integrarea în componenţa financiară a tranzacţiilor
pe proiecte;
-
permite gestionarea distinctă a diferitelor categorii de
proiecte cu funcţionalităţi specifice pe fiecare categorie;
-
permite gestionarea proiectelor cu responsabilităţi cross
departamentale, cu posibilitatea de definire responsabilităţi per
proiect, etape din proiect, activităţi;
-
permite definirea de resurse associate proiectelor;
-
permite definirea de drepturi resurselor asociate proiectelor
funcţie de rolurile pe care le deţin;
-
permite definirea concisă a cerinţelor pentru fiecare resursă;
-
să permită asigurarea căutării în sistem a resurselor
adecvate pentru proiectul potrivit şi în intervalul de timp potrivit;
-
permite trecerea în revistă a candidaţilor selectaţi;
-
permite vizualizarea comparativă a informaţiilor planificate
şi realizate în legatură cu utilizarea resurselor;
-
permite activităţi de planificare prognozare, precum şi de
urmărire a prognozelor;
-
asigura execuţia sincronizată a proiectelor;
-
asigura monitorizarea coordonată şi flexibilă a proiectelor;
-
să permită gestiunea în timp real a proiectelor;
-
asigura securitatea accesului la informaţia de proiect pe
bază de roluri;
-
permite definirea de grafice Gantt, cu termene şi relaţionări
între activităţi, atât în stadiu de planificare, cât şi de execuţie;
-
permite corelarea graficelor Gantt aferente proiectelor
diferite, prin stabilirea dependenţelor între proiecte;
-
permite alocarea de milestone-uri pentru a marca trecerea de
la o etapă la alta în cadrul proiectului;
-
permite posibilitatea derulării de proiecte pe mai mulţi ani,
gestionarea proiectelor cu finanţare din surse diferite (interne sau
externe), în moneda corespunzătoare fiecărei surse, cu posibilitatea
definirii de surse dedicate;
-
permite definirea / modificarea planului de proiect;
-
permite definirea, versionarea şi aprobarea bugetelor pe
proiecte;
-
permite gestiunea performanţelor proiectelor;
-
informaţiile să poată fi urmărite în flux şi comparate în
orice moment;
-
să compare estimatul din cadrul programului de investiţii cu
realizatul cantitativ şi valoric;
-
permite gestiunea costurilor pe proiect, atât în stadiu
planificat, cât şi efectiv, la nivel de rezumat sau detaliere,
inclusive categoriile privind materiale şi echipamente, forţa de muncă,
cheltuieli, cu posibilitatea de înregistrări reale şi analize în
diferite monede;
-
permite gestiunea contractelor cu furnizorii de produse şi a
achiziţiilor pe proiecte;
-
permite gestiunea contractelor cu prestatorii de servicii, cu
posibilitatea administrării mai multor contracte pentru acelaşi proiect;
-
permite stocarea informa şi a achiziţiilor pe proiecte;
-
permite gestiunea contractelor cu prestatorii de servicii, cu
posibilitatea administrării mai multor contracte pentru acelaşi proiect;
-
permite stocarea informaţiilor cu acces protejat, asigurarea
securităţii datelor şi posibilitatea definirii drepturilor de acces la
diferite nivele / categorii de informaţii;
-
permite obţinerea de situaţii / jurnale periodice, cu
gruparea informaţiilor pe categorii de proiecte, pe fiecare proiect,
etapă, sau responsabil;
-
permite comunicarea rapidă şi relevantă a stării proiectului,
putând obţine rapoarte privind stadiul proiectului, analiza variaţiilor
(planificat vs. realizat), analiza tendinţelor, atât în domeniul
evoluţiei costurilor, cât şi a bugetelor şi mai ales a termenelor de
execuţie, la nivel de rezumat sau detaliat.